utorak, 24. listopada 2017.

Evo kako da naučite da razlikujete originalnu torbu od obične kopije sa buvljaka

Obratite pažnju na detalje

Obratite pažnju na detalje
Foto: brightside.me
Svaki predmet proizveden od strane bilo kog svetski poznatog brenda veoma pažljivo se proverava pre puštanja u prodaju. Sve bi trebalo da bude savršeno, tako da ako prodavci pokušaju da vas ubede da je greška proizvođača, ne verujte mu. Ne postoji tašna sa greškom svetski poznatih proizvođača.

Kopče, dugmad i rajsferšlusi

Kopče, dugmad i rajsferšlusi
Foto: brightside.me
Obratite posebnu pažnju na male stvari kao što su metalne kopče, dugmad, patent ručke, pločice i slično, jer njihov kvalitet treba da bude savršen. Oni, pored toga, treba da imaju broj ili natpis na sebi, koji je takođe znak prepoznavanja.

Materijal

Materijal
Foto: brightside.me
Poznati brendovi ne koriste grubu kožu. Predmeti sa kožnim ivicama ne bi trebalo da budu masni ili lepljivi. Neke ručke mogu biti mekane i fleksibilne, ali zadržavaju svoj oblik u svakom slučaju.

Naziv brenda

Naziv brenda
Foto: brightside.me
Ponekad se toliko zadubite u proizvod da ne primetite najbitnije - naziv brenda, koji može biti štampan različitim fontovima, mutnim slovima ili čak imati greške u pisanju. Oznake i etikete uvek odaju.

Serijski broj

Serijski broj
Foto: brightside.me
Serijski broj je jedan od najvažnijih obeležja autentičnosti. Etikete sa brojem su posebno zapečaćene i nemoguće je ukloniti ih bez oštećenja. Lažne torbe imaju nalepnicu sa brojem zalepljenu negde na površini.

Pakovanje

Pakovanje
Foto: brightside.me
Imajte na umu da skupe dizajnerske torbe imaju skupe ambalaže, često napravljene od veoma kvalitetnih materijala. Zato ta pakovanja ne treba da imaju greške u boji. One se nikada ne nude kao poklon ili sa doplatom.

Različite karakteristike

Različite karakteristike
Foto: brightside.me
Pre kupovine nekog posebnog proizvoda, pokušajte da uradite malo istraživanje o brendu. Na primer, autentična "Prada" nikada neće koristiti suprotnu boju podloge i spoljašnje boje, već koristi savršenu boju za oblaganje. Što se tiče "Diora", tražite njihovu specifičnu crvenu boju na ivicama sa logoom. Super svilenkasta postava je loš znak.

Pogrešan natpis

Pogrešan natpis
Foto: rakuten.co.jp
Postoji mnogo naziva koji se pogrešno štampaju, što jedan originalni brend nikada ne bi imao. Na primer, "Goyard" brend može da ima u sebi naziv "Gooyar", što je veliki znak da nije original.

Proizvodnja i šavovi

Proizvodnja i šavovi
Foto: zedo-fashion.com
Šivenje mora da bude savršeno i ne samo da ne sme da ima končića koji vire sa strane već mora biti i bez šavova na krajevima, što je znak aljkavog rada. Pogledajte, na primer, brend "Louis Vuitton", koji ne bi podelio slova na šavu i promenio gde se obrazac nalazi sa obe strane.

Džepovi

Džepovi
Foto: forbes.com
I ovde se lako može primetiti falsifikat i loše kopiranje originala. Na primer "Scafidi" ima lažni znak "Chanel", na njima je izostavljen džep pozadi i umesto njega se nalazi rajsferšlus.

Nema komentara:

Objavi komentar