srijeda, 1. studenoga 2017.

7 nepogrešivih znakova da je odavno lud za vama

1. Gladi ili razbarušuje kosu

Gladi ili razbarušuje kosu
Foto: brightside.me
Na ovaj način muškarac povećava svoje samopouzdanje i nesvesno pokušava da se ulepša kada vidi privlačnu osobu. Ovo isto pravilo važi i za žene.

2. Stavlja ruke na struk ili kukove

Stavlja ruke na struk ili kukove
Foto: brightside.me
Ako muškarac stavlja ruke blizu kukova, bilo u džepove ili na struk, to je jasan signal da želi da pokaže svoju snagu. To isto radi i ukoliko sedi raširenih nogu.

3. Okupira prostor koliko god je to moguće

Okupira prostor koliko god je to moguće
Foto: brightside.me
Ovu tehniku koriste čak i mužjaci životinja, kada nakostreše krzno ili rašire svoj rep, kako bi izgledali što veći. Muškarci rade nešto slično kada vide ženu koja im se dopada, koristeći isti drevni instinkt.

4. Zauzima otvoren stav

Zauzima otvoren stav
Foto: brightside.me
Kada smo u društvu, podsvesno zauzimamo otvoreniji stav prema osobi koja nam se dopada. Posebnu pažnju obratite na stopala. Ako su usmerena prema vama , to je znak da mu se sviđate.

5. Govori elokventno

Govori elokventno
Foto: brightside.me
Obratite pažnju na trenutke kada muškarac postane mnogo pričljiviji kada se pojavite u njegovom vidokrugu. Ovo je siguran znak da želi da vas impresionira.

6. Kopira vaš položaj

Kopira vaš položaj
Foto: brightside.me
Obratite pažnju da li muškarac oponaša vaše pokrete kao u ogledalu. Ovo ukazuje na to da želi da vas razume i pronađe dodirne tačke sa vama, što se podsvesno odražava i na njegov govor tela.

7. Njegovi maniri postaju izraženiji

Njegovi maniri postaju izraženiji
Foto: brightside.me
Ako se dopadate muškarcu, njegovo lice postaće otvorenije i ljubaznije. Njegov pogled će biti prijatan i pun divljenja, a ako se unervozi, mogao bi čak i da pocrveni.

Nema komentara:

Objavi komentar